Forum serwera RpKhorinisPL
Dla mnie klasy powinny być takie:
Zamek:
Skazaniec (początkowa klasa dla zamku)
Knecht (na służbie u króla, w lekkim pancerzu straży)
Szeregowy(na służbie u króla, w ciężkim pancerzu straży)
Strażnik zamku (na służbie u króla, w pancerzu strażników kruka, z amuletem wojownika)
Paladyn (na służbie u króla, w pancerzu rycerza)
Kapitan (Dowódca zamku, w pancerzu paladyna)
Bandyci:
Uciekinier (pierwsza klasa dla bandytów, po za zamkiem)
Rabuś (w skórzanym pancerzu)
Złodziej (w lekkim zbroi bandyty)
Bandyta (w cięzkiej zbroi bandyty)
Eksperski Bandyta (w pancerzu bloodwyna)
Herszt bandytów (w pancerzu magnata lub zbroi kruka, z amuletem wojwnika)
Bractwo Beliara:
zabłąkana dusza (pierwsza klasa dla bractwa, po za zamkiem)
Pomiot beliara (w pancerzu lestera)
Czarny Mag (w starej zbroi)
Bez Duszny (w pancerzu cor angara)
Upadły Paladyn (w zardzewiałym pancerzu paladyna, nie pamiętam nazwy)
Wybraniec Beliara (w mrocznym płaszczu)
Łowcy smoków:
Uciekinier (początkowa klasa, wybiera bandytów lub łowców smoków)
Popychadło (pirackie ubranie)
Myśliwy (Piracka zbroja)
Łowca smoków (lekki pancerz łowcy smoków)
Dowódca łowców smoków (średni pancerz łowcy smoków)
EDIT. Ahh i jeszcze mają być magowie no to pomyślmy:
Magowie:
Skazaniec (początkowa klasa dla zamku)
Nowicjusz ognia (Szata nowicjusza ognia)
Uczeń Ognia (pancerz diega)
Mag Ognia (szata maga ognia, z pierścieniem wojownika oraz szarfą ognia.)
Strażnik ognia (magiczna zbroja)
Arcymistrz kręgu ognia (ciężka szata ognia, z amuletem wojownika)
I to na tyle, bronie i resztę mogę ustalić po równo ale chce mieć pewność że będą te klasy. Czekam na odpowiedź. To wyrównane klasy moim zdaniem.
Ostatnio edytowany przez Dimikoyan (2012-01-05 16:48:30)
Offline
Administrator
nie bedzie beliarowcow beda orki
Offline
Właśnie jeszcze orkowie no dobra, a co z resztą?
P.S bardzo bym chciał aby wprowadzono po mojemu, uwierzcie mi już na nie jednym serverze dzięki mnie grało po 20-25 osób przykładem jest ymm Jarkendar Role-play byłem najważniejszy zaraz po administratorze i wprowadziłem tyle do servera że w pierwszym dniu servera było 15 osób a stał server około tydzień i rekord miał około 27 graczy na serverze, niestety padł z powodu braku czasu administratora, a tutaj też bym rozkręcił server, tylko moje pomysły trzeba akceptować.
Ostatnio edytowany przez Dimikoyan (2012-01-05 16:54:24)
Offline
Administrator
dobre
Offline
Więc napisać jakie mają być bronie i umiejętności tak?
Zrobię żeby było równo.
Napiszę już żeby potem nie marnować czasu .
Pierwsza klasa: 30-50 obrażeń. 20% umiejętności
Druga klasa: 40-60 obrażeń. 40% umiejętności
Trzecia klasa: 60-80 obrażeń. 60% umiejętności
Czwarta klasa: 70-100 obrażeń. 90% umiejętności
Dowódcy: 110-150 obrażeń. 100% umiejętności
Zamek:
Skazaniec: kilof,1 pełnia życia, 5 jabłek, 2 piwa. 0% umiejętności w wszystkim.
Knecht: wilczy kieł, 3 pełnie życia, 5 jabłek, 2 piwa, kusza (45 obrażeń) 20% umiejętności kuszą, bronią jednoręczną.
Szeregowy: kiepski szeroki miecz, 5 pełni życia, 5 piw, lekka kusza, 40% umiejętności kuszą i bronią jednoręczna.
strażnik zamku:lekki miecz dwuręczny, 7 pełni życia, 5 piw, kusza (90 obrażeń), amulet wojownika, 60% umiejętności kuszą i bronią dwuręczną, runa teleportacji do zamku
Paladyn:kiepskie ostrze magiczne (120 obrażeń dwuręczne), 10 pełni życia, 10 piw, kusza bojowa (120 obrażeń), 90% umiejętności kuszą, bronią dwuręczną, runa teleportacji do zamku, runa średnie uleczenie, runa wypędzenie zła
Kapitan:Gniew Innosa, 15 pełni życia, runa średnie uleczenie, runa zniszczenie zła, kusza łowcy smoków, 1000 sztuk złota.
Bandyci:
Uciekinier: Topór (20 obrażeń)
Rabuś: dobry krótki miecz, 2 piwa, 5 jabłek, łuk myśliwski i jak napisane u góry ile % umiejętności
Złodziej:topór marykański, 2 piwa, 5 jabłek, łuk z wiązu
Bandyta: kiepski długi miecz, 2 piwa, 5 jabłek,łuk kompozytowy
Eksperski bandyta:Oskard, 5 piw, 10 jabłek, długi łuk
Herszt bandytów:łuk bukowy, el bastardo, 1000 sztuk złota.
łowcy smoków:
Popychadło: Halabarda (55 obrażeń), 2 piwa, 5 jabłek, łuk wierzbowy
myśliwy:kiepski długi miecz (65 obrażeń),2 piwa, 5 jabłek, Ognisty łuk i strzały
Łowca smokówługi miecz (85 obrażeń), 5 piw, 5 jabłek, magiczny łuk i strzały.
Dowódca łowców smoków:Barbarzyński topór bojowy, 1000 sztuk złota,smoczy łuk.
Magowie ognia:
Nowicjusz ognia: pika bojowa, 2 pełnie many.
No i resztę poustawiać sobie żeby było równo wobec innych tylko Arcymistrz kręgu ognia MA NIE MIEĆ broni, łuku,kuszy, TYLKO RUNY!!!!.
PS.
1 klasa 3 pełnie życia
2 klasa 5 pełni życia
3 klasa 7 pełni życia
4 klasa 10 pełni życia
5 klasa (dowódca lub u łowcy smoków 4 klasa) 15 pełni życia.
Ostatnio edytowany przez Dimikoyan (2012-01-05 17:32:05)
Offline
Administrator
nie chce beliarow !!
Offline
piszę przecież że mogą być ORKOWIE zamiast bractwa OMG. Czytasz wgl co piszę? już piszę jakie umiejętności, ekwipunek.
Ostatnio edytowany przez Dimikoyan (2012-01-05 17:18:37)
Offline
Administrator
xDDD nie mam duzo czasu na czytanie bo moj stary jest u mnie i sie jebie do mnie xXD
Offline